/blogs/102-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%BA%D8%B0%D8%A7%DB%8C%DB%8C

کاربرد جار شیشه ای در صنعت بسته بندی

در اصل کلمه جار از زبان انگلیسی می آید که به ظرف شیشه ای درب دار نسبت داده میشود.

 

جارهای شیشه ای با تنوع بالا به دو صورت دستی و اتوماتیک تولید میشوند که در صنعت بسته بندی طرفداران بسیاری دارند و روز به روز به محبوبیت این نوع بسته بندی افزوده میشود زیرا جار شیشه ای مناسب با محیط زیست بوده و بهترین گزینه برای ماندگاری بیشتر محصول و در عین حال متنوع و بسیار زیبا که باعث جلب توجه بیشتر مشتری میشود.

 جار شیشه ای در پکینگ جار از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و با ابعاد و حجم و ارتفاع مناسب محصولات صاحبان کسب و کار طراحی و تولید شده که باعث میزان رضایتمندی بالای صاحبان کسب و کار بوده و میکوشد تا هرچه بیشتر در این صنعت کمک رسان به صاحبان کسب و کار و کارفرمایان باشد.

جار شیشه ای در بسته بندی محصولات غذایی از جمله عسل ، مربا ، ادویه ، کمپوت ، ترشی و ... بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و به علت شفافیت شیشه و بهتر جلوه داشتن محصول در آن همیشه اولین گزینه برای بسته بندی محصولات غذایی میباشد.

 

بسته بندی

 

 

در جار شیشه ای میتوان حتی کیک تهیه کرد که به تازگی به این نوع کیک ها جارکیک گفته میشود که در یکی از وبلاگ های پکینگ جار طرز تهیه آن را به اشتراک گذاشتیم و میتوانید از لینک زیر آنرا مشاهده بفرمایید .

جار کیک

 

 

بسته بندی شیشه ای

 

جار شیشه مناسب برای تهیه کمپوت های خانگی نیز میباشد زیرا میتوان جارهای شیشه ای دستی را تا دمای هفتاد درجه سانتیگراد حرارت داد یا داخل حرارت با این دما قرار داد.

بهترین گزینه برای چیدمان ادویه در منزل یا فروش ادویه با بسته بندی جذاب، جار شیشه ای میباشد زیرا به آسانی قابل شستشو و کاملا محفوظ میباشد.

 

بسته بندی ادویه

 

 

حتی خود میدانید که جار شیشه ای بهترین گزینه برای درست کردن شور و ترشی های خوشمزه ی ایرانی میباشد و طعم بسیار عالی ترشی و شور را فقط در جار شیشه ای میتوان بدست آورد.

گزینه بسیار مناسب دیگر جار شیشه ای، بسته بندی عسل میباشد که کندو داران کشورمان کاملا به این موضوع واقف بوده و بسته بندی های جذاب عسل را میتوانید در فروشگاه ها ببینید و با اطمینان از ماندگاری و طعم عالی محصول آنرا خریداری کنید.

 

بسته بندی ترشی

 

 

حتی میتوان در جار شیشه ای غذاهایی با ماندگاری مناسب تهیه و بسته بندی کرده و به بازار کسب و کار بپیوندید.

هدف از گذاشتن این وبلاگ آمادگی ذهنی افرادی است که به تازگی وارد کسب و کار خانگی یا بازار کسب و کار در صنعت غذایی شده اند، میباشد که بتوانیم کمکی اندک به آنان برای بسته بندی محصولاتشان کنیم.

 

جار شیشه ای

 

 

البته که جار شیشه ای فقط برای محصولات غذایی یا بهداشتی نیست بلکه برای ساخت شمع و اسانس و انواع روغن نیز استفاده میشود و حتی برای بسته بندی کرم و مواد آرایشی نیز جزو بهترین گزینه ها در صنعت بسته بندی جهانی میباشد.

مجموعه پکینگ جار تلاش دارد تا در جهت رشد کسب و کارهای خانگی کوچک و بزرگ کمکی باشد برای توسعه هرچه بهتر کشورمان، تا بدین وسیله پایین ترین قیمت ممکن را به صاحبان کسب و کار ارائه دهیم تا با هم و در کنار هم رشد کرده و آینده ایران عزیزمان را بسازیم.

 

 

بسته بندی

 

 

مجموعه پکینگ جار تلاش میکند تا شمارا با روش های کسب و کار خانگی و بسته بندی با جار شیشه ای آشنا کرده و در ذهن شما جرقه های ایده را روشن کند.

پکینگ جار در راستای حفظ محیط زیست، شیشه های سازگار با طبیعت را برای بسته بندی مناسب هر سلیقه ای را به شما معرفی میکند.

فروش عمده جار شیشه ای

برای خرید اینترنتی جار شیشه ای به صورت عمده به آدرس https://PACKINGJAR.com/ مراجعه کنید.

سوالات بیشتری اگر در رابطه با شکل جارها دارید؟ یا می خواهید بدانید که چک لیست شما برای انتخاب شکل مناسب برای محصول شما چه باید باشد؟ با ما از طریق تلفن های 8887879 و 88878767 درارتباط برقرار کنید.

برای دیدت تمامی محصولات به https://packingjar.com/shop مراجعه کنید.

اگر سوال یا نظری در مورد جارهای شیشه ای دارید، لطفاً به https://packingjar.com/ مراجعه کنید.

برای وبلاگ ها و ویدیوهای بیشتر در مورد بسته بندی شیشه ای، به https://packingjar.com/blogs مراجعه کنید

برای اطلاع از آخرین به روز رسانی های بسته بندی شیشه ای، با ما همراه شوید

*صفحه اینستاگرام: https://www.instagram.com/packingjar/

پکینگ جار

تولیدکننده ظرف شیشه ای جار در تهران انواع مختلفی از این ظروف را در طرح و شکل های مختلف تولید و به بازار ارائه می کند.

اطلاعات تماس
  • دفتر فروش

    خیابان افریقا بالاتر از چهار راه جهان کودک نبش صانعی برج امیر پرویز طبقه 13 واحد 135

    تلفن :02188796685 - 02188878767 - 02188878769

    واتس اپ : 09044353547

    ایمیل : info@packingjar.com

  • کارخانه

    تهران جاده خاوران شهرک صنعتی خاوران سایت فلز تراشان بلوک 122 پلاک 1

  •  

    ساعات کاری

  • شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۷

  • ایام تعطیل رسمی تعطیل می باشد.
PackingJar 2021. All Rights Reserved.©