/blogs/43-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87

8 روند طراحی بسته بندی جار شیشه ای برای سال 1402

 نگاه به آینده

باورت میشه؟؟؟

ما وارد سال 1402 شده ایم!!

زمان آن رسیده است که برخی از روندهای برتر طراحی بسته بندی جار شیشه ای برای سال 1402 را کشف کنیم

با استفاده از طراحی و مواد بسته بندی مناسب، صاحبان محصول می توانند برند خود را برای مشتری از لحظه ای که به بسته بندی محصول توجه می کند ،ماندگار کنند.

پس از مشاهده دقیق طراحی بسته بندی محصولات با جارهای شیشه ای، چه در فروشگاه ها و چه به صورت آنلاین، همراه با آنچه مشتریان درخواست کرده اند، پیش بینی هایی را برای روند طراحی برای سال 1402 جمع آوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم که تجربه مشتریان خود را بهینه کرده و محصولی خاص و عالی را برای شما آماده کنیم. پیشرفت های زیادی در دنیای طراحی بسته بندی جار شیشه ای در حال انجام است.

بیایید بررسی کنیم…

  1. 1. رنگ‌های پررنگ/رنگ‌های هیجان‌انگیز: جنب و جوش رنگ به حداکثر می‌رسد

استفاده از لیبل های رنگی بر روی جارهای شیشه ای

رنگ‌های تند، روشن و هیجان‌انگیز مطمئناً به شما کمک می‌کنند تا در قفسه‌های سوپرمارکت‌های شلوغ، به‌ویژه در صنعت نوشیدنی، متمایز شوید. استفاده از چنین رنگ‌های پر جنب و جوشی اغلب برای یادآوری و اطمینان از وفاداری به برند ساده است. رنگ‌های تند و هیجان‌انگیز برای جلب توجه مشتریان تنها در چند ثانیه و ترغیب آن‌ها به خرید فوری محصول در دنیای پرشتاب امروزی ایده‌آل هستند. صاحب محصول می تواند به سرعت و به طور موثر پیام برند شما و ویژگی های کلیدی محصول شما را با استفاده از فونت ها و گرافیک های قابل خواندن اما چشم نواز، که به کسب و کار شما کمک می کند تا جذابیت های بیشتری داشته باشد، منتقل کند.

  1. 2. بافت لمسی: حس لامسه به همان اندازه مهم است

استفاده از لیبل هایی با بافت مخملی و ساتن و یا چاپ برجسته روی جار شیشه ای

سال 1402 می تواند سال طراحی بافت های لمسی باشد. به عنوان صاحب محصول، ممکن است اهمیت لمس را در مورد بسته بندی محصول خود درک نکنید. با این حال، مصرف کنندگان احساس می کنند که مواد خاص ، در دستانشان چگونه است. این روند طراحی بسته بندی می تواند به همان اندازه که ظاهر آن بر تصمیمات خرید تأثیر بگذارد تاثیر گذار باشد. اخیراً روش ها و تکنیک هایی افزایش یافته است که به بسته بندی بافت می بخشد مانند

برجسته کردن - جایی که بسته بندی بالا رفته یا فرو رفته است

    دایکات – ایجاد حفره های هنری در بسته بندی

    چاپ فویل – با استفاده از فلز بازتابنده روی بسته بندی

  1. 3. طراحی مینیمالیستی

مینیمالیسم ، به سادگی توجه را به ویژگی های کلیدی جلب می کند که محصولات شما را متمایز می کند و آنها را به بهترین گزینه در دسترس تبدیل می کند. این شامل یک طرح حداقلی است که فقط از جزئیات ضروری تشکیل شده است. طرح رنگ نیز به طور کلی خنثی است، بنابراین مصرف کنندگان می توانند به جای بسته بندی، روی محصول تمرکز کنند.

  1. 4. پشت بسته بندی (BoP): به «به عقب نگاه کردن» بله بگویید

بسته بندی پشتی جار شیشه ای  شما حاوی اطلاعاتی بیشتر از فهرستی از مواد تشکیل دهنده و مواد مغذی است. همچنین ممکن است یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای ترویج کسب و کار شما و افزایش علاقه به آن باشد.

پشت جار مکانی ایده‌آل برای تأکید بر تاریخچه برند شما، نحوه شروع آن، آنچه شما را برای ایجاد نام تجاری خود الهام می‌دهد یا USPs برند شما برای جلب علاقه مشتری است. در قسمت پشت جار، می توانید مزایا و منابع محصول را برجسته کنید. روی درب کانتینری مکانی عالی برای توضیح این است که شرکت شما اجزای خود را از مزارع تایید شده و قانونی یا منابع دیگر دریافت می کند.

  1. 5. تعامل / ایجاد جامعه: نزدیک شدن به مصرف کننده

بسته بندی های تعاملی، مانند کدهای QR، واقعیت افزوده و غیره، آینده طرح ها برای برندها هستند. برندها می توانند کد QR را در پشت بسته بندی قرار دهند و به مصرف کننده اجازه دهند وارد دنیای خود شوند، خواه نحوه استفاده موثر از محصول، دیدن محصولات مشابه از برند، خرید آنلاین محصولات، یا دیدن راه اندازی های اخیر محصول و محصولات آینده و... حتی کوپن های تخفیف از برند. این اقدامات به نوبه خود منجر به فروش بیشتر و آگاهی از برند می شود. بسیاری از شرکت ها این حرکت را دوست دارند زیرا خط ارتباط مستقیمی را برای مصرف کننده ایجاد می کند. اگر کسی ثبت نام کند یا دنبال کند، این داده های بازار ارزشمند و مکانی برای برقراری ارتباط طولانی است.

  1. 6. بیش از حد سفارشی سازی: جلوتر از جمعیت ماندن

با گذشت زمان، کسب و کارها تمام تلاش خود را می کنند تا بسته بندی محصولات خود را از بسته بندی رقبا متمایز کنند. سفارشی‌سازی‌های بیشتری انجام می‌شود تا جارهای شیشه ای بتوانند شکلی متمایز داشته باشند. با یک جار شیشه ای سفارشی، شما این شانس را دارید که ظرفی طراحی کنید که بر محصول شما تأکید کند، توجه را به ویژگی‌های متمایز آن جلب کند و الزامات تولید را در نظر بگیرد تا تضمین کند که تولید جار شیشه ای به خوبی انجام می‌شود.

  1. 7. تصویری محصول در سبک خلاقانه: بیرون گذاشتن آنچه در داخل است

مفهوم پشت این روند پیشرفته این است که به جای قرار دادن محصول روی ظرف، تصاویر روی آن به آنچه در داخل آن است اشاره می کند، مانند مواد تشکیل دهنده احتمالی مورد استفاده برای ساخت محصول و غیره. نتیجه نهایی یک محصول جدید است. موجی از طرح های نوآورانه و متمایز محصول.

  1. 8. الگوهای پیچیده: سیال بودن طراحی اهمیت دارد

با توجه به اینکه برندها به دنبال راه هایی برای برجسته کردن بسته بندی خود هستندو در حال کشف مزایای بسته بندی در اطراف الگوها ، آنچه باعث جلب توجه چنین الگوهایی می شود، سازگاری با الگوها و روان بودن طرح است. خطوط پهن متعددی که برای چشم جذاب و بدون مرز هستند در الگوها برای جلب علاقه و ایجاد انگیزه در مشتریان برای خرید محصول استفاده می شوند.

پکینگ جار

تولیدکننده ظرف شیشه ای جار در تهران انواع مختلفی از این ظروف را در طرح و شکل های مختلف تولید و به بازار ارائه می کند.

اطلاعات تماس
  • دفتر فروش

    خیابان افریقا بالاتر از چهار راه جهان کودک نبش صانعی برج امیر پرویز طبقه 13 واحد 135

    تلفن :02188796685 - 02188878767 - 02188878769

    واتس اپ : 09044353547

    ایمیل : info@packingjar.com

  • کارخانه

    تهران جاده خاوران شهرک صنعتی خاوران سایت فلز تراشان بلوک 122 پلاک 1

  •  

    ساعات کاری

  • شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۷

  • ایام تعطیل رسمی تعطیل می باشد.
PackingJar 2021. All Rights Reserved.©