/blogs/420-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C

کنسرو کردن آب در جارشیشه ای

کنسرو کردن آب یک روش بسیار موثر برای ذخیره آب در مدت زمان طولانی است که هر کسی می تواند برای اطمینان از دسترسی به آب تمیز در مواقع اضطراری از آن استفاده کند. هر زمانی ممکن است آب قطع شده و نیاز به آب خوردنی داشته باشیم. صرف نظر از موقعیت، دسترسی به آب کنسرو شده تضمین می کند که خانه شما همیشه آب مورد نیاز خود را دارد.

برای اینکه بفهمید آب کنسرو چقدر می تواند اهمیت داشته باشد، باید بدانید که آب بطری فقط تا یک سال کیفیت خود را حفظ می کند. پس از این مدت، کیفیت آب به طور قابل توجهی بدتر می شود. در مقایسه، آب کنسرو شده می تواند چندین دهه دوام بیاورد بدون اینکه نگران بدتر شدن ناگهانی کیفیت آب باشید.

مشکل اصلی در تلاش برای نگهداری آب بطری برای مدت زمان طولانی این است که خود بطری در نهایت شروع به تخریب می کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، عناصر بطری به داخل آب نفوذ کرده و باعث آلودگی می شوند. با کنسرو کردن آب می‌توان این مشکل را به کلی دور زد.

اگر می خواهید مطمئن شوید که آبی که در جار شیشه ای قرار می دهید عاری از اکثر آلاینده ها است، باید کیفیت آب را با یکی از سنسورهای متعددی که در اختیار دارید اندازه گیری کنید. هنگام اندازه گیری کیفیت آب، می توانید از سنسور ORP، سنسور pH، سنسور رسانایی یا حسگر اکسیژن محلول استفاده کنید. این وبلاگ از پکینگ جار شما را راهنمایی میکند که چگونه آب آشامیدنی سالم را به مدت طولانی نگاه دارید.

آب برای امرار معاش شما ضروری است. اگر برق شما قطع شود، آب دیگر نمی تواند از لوله اصلی آب مجاور به شیرآلات شما برسد. حتی اگر در خانه‌ای زندگی می‌کنید که به آب چاه وابسته است، ممکن است آب سالم برای خوردن در دسترس نداشته باشید.

 

کنسرو آب

 

یکی از روش‌های کنسرو کردن آب مستلزم این است که ابتدا آب را بجوشانید تا اطمینان حاصل شود که باکتری‌ها، انگل‌ها و ویروس‌ها قبل از قرار دادن آب در جارهای شیشه ای از بین می‌روند. با این حال، سایر آلاینده‌ها مانند نمک‌ها و فلزات سنگین در آب باقی می‌مانند، مگر اینکه اقداماتی برای خلاص شدن از شر این آلودگی‌ها انجام دهید.

با وجود اینکه جوشاندن آب قبل از کنسرو کردن آن یک روش نگهداری موثر است، اما هنوز هم اقدامات احتیاطی خاصی وجود دارد که باید انجام دهید زیرا آب حاوی اسید زیادی نیست. اولاً آبی که در جارهای شیشه ای میریزید باید از کیفیت قابل قبولی برای نوشیدن برخوردار باشد، یعنی باید عاری از زباله یا کثیفی باشد.

همچنین باید آب را فیلتر کنید تا اکثریت آلاینده ها را از بین ببرید، که طعم آب را بهبود می بخشد. برای بهترین نتیجه، باید از آب خالص استفاده کنید.

 

جارشیشه ای

 

به سادگی آب را حدود 5 تا 10 دقیقه بجوشانید و سپس شیشه های تمیز را با آب پر کنید. به خاطر داشته باشید که جارها باید در یک حمام آب قرار گیرند (قابلمه بزرگ پر از آبجوش). هنگامی که آب جوش آمد و کنسرو را از روی اجاق گاز خود خارج کردید، باید اجازه دهید کنسرو به مدت 5 تا 10 دقیقه خنک شود و پس از آن، شیشه ها را می توان از قابلمه خارج کرد.

شیشه ها باید بیش از 12 تا 24 ساعت در جای خود باقی بمانند، که باعث می شود درب ها به خوبی چفت شوند.

 

نگهداری طولانی آب

 

اگر می خواهید مطمئن شوید که آب شما خالص و عاری از آلاینده است، ابتدا باید اقداماتی را برای اندازه گیری کیفیت آب خود انجام دهید که می تواند با یکی از سنسورهای مختلف کیفیت آب انجام شود. انواع سنسورها عبارتند از:

سنسورهای ORP

سنسورهای PH

سنسورهای اکسیژن محلول

سنسورهای رسانایی

سنسورهای کلر رایگان

سنسورهای عبور UV

سنسورهای دی اکسید کربن

فرض کنید از یک سنسور pH برای آزمایش کیفیت آب خود استفاده می کنید. این سنسور می تواند شاخص هایی را بین 0 تا 14 به شما بدهد. هر شاخص زیر 7.0 اسیدی است. هر شاخص بالای 7.0 قلیایی است. اگر آب اسیدی باشد، به احتمال زیاد آب دارای سطوح بالایی از آلودگی است.

 

آب سالم

 

برای آموزش اندازه گیری ph آب میتوانید به این مقاله رجوع کنید.

آموزش اندازه گیری pH آب با نوار تست pH آرشیو مقالات

 

بطری آب

 

پکینگ جار اولین تولید کننده درب کانتینری در ایران، کمک رسان در امر بسته بندی و تولید جار برای صاحبان کسب و کار میباشد و هدف ما رونق و پیشرفت روزافزون ایران و ایرانی بوده و بدان افتخار میکند.

مجموعه پکینگ جار میکوشد تا با بالا بردن تنوع محصولات نظر هر بیننده ای را به خود جلب کرده و محصول شما را خاص تر جلوه دهد، پس با ما همراه باشید تا جار های شیشه ای و جارهای پلاستیکی جدید را به شما معرفی کنیم.

 

کنسرو آب در جار

 

و در پایان نکات مهمی که قبل از خرید باید بدانید:

جار های شیشه ای پکینگ جار به صورت دستی تولید شده و به علت شرایط خاص تولید، امکان دارد که  در تعدادی از آنها حباب های ریز مشاهده شود یا کمی ته رنگ سبز یا آبی داشته باشند و یا در آنها اعوجاج دیده شود اما همانطور که از اسم شرکت پیداست ما  تولید کننده شیشه بسته بندی هستیم و شیشه های بسته بندی اصولا با شیشه کریستال و بلور و بانکه مخصوص آشپزخانه مقایسه نمی شود . بازار فروش محصولات ما برای مشتریانی است که خود محصولاتی دارند قابل ارایه برای  مشتری خودشان که جهت بسته بندی محصول به ما مراجعه می کنند .به همین دلیل قیمت جارهای بسته بندی برای گروه هدف که محصولات خود را در این جار های شیشه ای بسته بندی می کنند مقرون به صرفه می باشد .

این جارهای شیشه ای تا 70 درجه تحمل گرما دارند و بالای 70 درجه احتمال شکست وجود دارد .مشتریانی که برای بسته بندی شمع از این محصول استفاده می نمایند با خیال راحت می توانند از این جارها استفاده نمایند.

همچنین روش دوش پاستور یکی از روشهایی است که مشتریان می توانند محصولات خود را ماندگارتر نمایند.

بعد از خرید جار های شیشه ای آنها را شستشو نمایید و بعد از خشک شدن کامل جار، محصول خود را در آن بسته بندی نمایید.

برای دیدن انواع جارشیشه ای میتوانید به قسمت محصولات در وب سایت پکینگ جار رفته و جار شیشه ای مورد علاقه خود را انتخاب و تهیه نمایید.

https://packingjar.com/shop

برای دیدن انواع بطری در وب سایت ما به قسمت محصولات / بطری شیشه ای  مراجعه کنید.

https://packingjar.com/botri

مجموعه پکینگ جار تلاش میکند تا شما را با روش های کسب و کارهای  خانگی و بسته بندی با جار شیشه ای آشنا کرده و ایده های جدیدی در ذهن شما ایجاد نماید .

یپکینگ جار در راستای حفظ محیط زیست، شیشه های سازگار با طبیعت و مناسب بسته بندی  تولید و ارایه می نماید .

فروش عمده جار شیشه ای

برای خرید اینترنتی جار شیشه ای به صورت عمده به آدرس https://packingjar.com/  مراجعه کنید.

چنانچه سوالات بیشتری در رابطه با شکل جارها دارید؟ با ما از طریق تلفن های 88878769 و 88878767 درارتباط برقرار کنید.

برای دیدن تمامی محصولات به https://packingjar.com/shop مراجعه کنید.

اگر سوال یا نظری در مورد جارهای شیشه ای دارید، لطفاً به https://packingjar.com/  مراجعه کنید.

برای مشاهده وبلاگ ها و ویدیوهای بیشتر در مورد بسته بندی جارهای  شیشه ای، به آدرس https://packingjar.com/blogs  مراجعه کنید

برای اطلاع از آخرین به روز رسانی های بسته بندی جارهای  شیشه ای، با ما همراه شوید

*صفحه اینستاگرامhttps://www.instagram.com/packingjar/

پکینگ جار

تولیدکننده ظرف شیشه ای جار در تهران انواع مختلفی از این ظروف را در طرح و شکل های مختلف تولید و به بازار ارائه می کند.

اطلاعات تماس
  • دفتر فروش

    خیابان افریقا بالاتر از چهار راه جهان کودک نبش صانعی برج امیر پرویز طبقه 13 واحد 135

    تلفن :02188796685 - 02188878767 - 02188878769

    واتس اپ : 09044353547

    ایمیل : info@packingjar.com

  • کارخانه

    تهران جاده خاوران شهرک صنعتی خاوران سایت فلز تراشان بلوک 122 پلاک 1

  •  

    ساعات کاری

  • شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۷

  • ایام تعطیل رسمی تعطیل می باشد.
PackingJar 2021. All Rights Reserved.©