/blogs/42-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF%D8%9F

چرا جارشیشه ای به عنوان انتخاب مناسب بسته بندی در نظر گرفته می شود؟

اگرچه بسته بندی شیشه ای به اندازه بسته بندی های پلاستیکی مواد غذایی رایج نیست، اما همچنان به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. در هر لحظه، اکثر ایرانی ها حداقل چند نوع بسته بندی شیشه ای در خانه های خود دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه کار تامین کنندگان بسته بندی برای محدود کردن میزان جارشیشه ای در محل های دفن زباله، به خواندن ادامه دهید.

امروزه پلاستیک و آلومینیوم پرکاربردترین نوع بسته بندی مواد غذایی هستند. در واقع، از زمان اختراع پلاستیک، محبوبیت بسته بندی پلاستیکی مواد غذایی به شدت افزایش یافته است. به دلیل افزایش محبوبیت پلاستیک، از شیشه تقریباً به اندازه سابق استفاده نمی شود. به هر حال شیشه خرد می شود و در صورت شکستن می تواند خطرناک باشد. پلاستیک برای بسیاری از مشاغل بسیار مفیدتر است و مصرف کنندگان نیز موافق هستند. با وجود این، شیشه همچنان در اقلام مختلف به کار می رود.

بطری ها و شیشه ها معمولاً از شیشه ساخته می شوند

شیشه سس را می توان بازیافت کرد، حتی اگر متوجه آن نباشید. سالانه در ایران حدود 52 هزار و 226  تن بطری و جار های شیشه ای ضایعات بازیافتی تولید میشود. این تقریباً برابر با 1.2 میلیارد بطری است. اگر بازیافت نمی‌شدند در محل‌های دفن زباله قرار می‌گرفتند و این به مشکلات زیست‌محیطی کشور و جهان می‌افزاید. بازیافت شیشه برای محیط زیست خوب است و یکی از دلایل اصلی فروش این نوع بسته بندی است.

تولیدکنندگان بسته بندی شیشه ای سال هاست که در تلاش برای تولید محصول سبک تر، تکنیک تولید خود را کامل کرده اند. در نتیجه مواد کمتری مورد نیاز است و زباله کمتری تولید می شود. بطری آبمیوه گازدار معمولی در سال 1986 ، 260 گرم وزن داشت. یک بطری شیر با همان اندازه در سال 1997 تنها 180 گرم وزن داشت. این معادل 31 درصد کاهش است. وقتی تلاش‌های بازیافت با هم ترکیب می‌شوند، زباله‌های کمتری این روزها به محل‌های دفن زباله ایران می‌رود و بسیاری از آن به دلیل تلاش‌های تامین‌کنندگان بسته‌بندی در سراسر کشور است. این روند تنها زمانی رشد خواهد کرد که مصرف کنندگان بیشتری مسئولیت اقدامات خود را بر عهده بگیرند.

برای متمایز شدن در میان صدها کالای رقیب دیگر در بازار امروز، منحصر به فرد بودن ارزش دارد. بررسی کنید که رقبای شما چه می کنند و مطمئن شوید که ظاهری منحصر به فرد و نوآورانه دارید. نوآوری بسته بندی توجه را به کالاهای شما جلب می کند، به توسعه برند شما کمک می کند و به آن شخصیت می بخشد. چه بخواهید چه نخواهید، ابتدا محصول شما روی بسته بندی آن مورد قضاوت قرار می گیرد.

برای شروع، شیشه طعم و کیفیت طبیعی را حفظ می کند

به دلیل ترشیدگی اکسیداتیو و هیدرولیتیک، محصول باید در ظرفی بسته بندی شود که از تماس آن با هوا و بخار آب یا رطوبت محافظت کند که می تواند باعث تخریب زودهنگام و ایجاد طعم و بوی ناخواسته در محصول شود.

اگر این فرآیند در یک ظرف فلزی اتفاق بیفتد، ترشیدگی کاتالیز می‌شود و مشکل را بدتر می‌کند. جارهای شیشه ای تنها موادی هستند که عاری از این مسائل هستند. این ظروف شیشه‌ای همچنین دارای بسته‌های فلزی و موانع گازی هستند تا از واکنش‌های شیمیایی در بالا محافظت کنند.

شیشه غیر واکنشی و بی اثر است

 شیشه به طور کامل از منابع طبیعی مانند ماسه، سیلیس، خاکستر سودا، سنگ آهک و آلومینا ساخته شده است. این اجزا آن را بی اثر و غیر واکنشی می کنند و اطمینان می دهند که محصول بسته بندی شده به هیچ وجه با شیشه واکنش نمی دهد.

به عنوان مثال، اگر ظروف فلزی به درستی پوشش داده نشوند، ممکن است به سرعت زنگ بزنند، محصول را تحت تاثیر قرار داده و عمر مفید آن را کاهش می دهد.

کیسه ها و بطری های پلاستیکی، به ویژه زمانی که در دمای بالا گرم می شوند، می توانند به داخل محصول نشت کنند و سلامت مصرف کننده را به خطر بیندازند. در نتیجه، استفاده از بطری ها و جارهای شیشه ای می تواند محصول را برای مدت طولانی تری ایمن و خوشمزه نگه دارد.

ظاهری با کیفیت به کالاها ارائه می دهد

از نظر ظاهر و جذابیت، هیچ مقایسه ای بین جارهای پلاستیکی/فلزی و شیشه ای وجود ندارد. بسته بندی یک محصول در جارشیشه ای آن را درجه یک می کند و شانس فروش را افزایش می دهد زیرا در ضمیر ناخودآگاه همه جا افتاده است که اگر بسته بندی محصول خوب به نظر می رسد، محصول نیز باید خوب باشد. همچنین باعث می شود تولیدکنندگان بتوانند قیمت بیشتری را برای کالاها در نظر بگیرند.

علاوه بر این، شفافیت شیشه امکان نمایش قابل مشاهده محصول را فراهم می کند و به مصرف کننده اطمینان می دهد که همه چیز در بر وفق مراد است. در حالی که یک لوگو و برچسب اصلی در نهایت تجارت شما را بیان می کند، استفاده از مواد بسته بندی ارزان تر می تواند برند شما را بی مزه جلوه دهد. در نتیجه، انتخاب مواد بسته بندی مانند جارهای شیشه ای که به خوبی این معیار را دارند، بسیار مهم است.

شیشه عمر مفید محصول را افزایش می دهد

از آنجایی که شیشه رسانای خوبی برای گرما است، ممکن است گرما یا سرما را سریعتر از کیسه ها یا شیشه های پلاستیکی دفع کند.

در نتیجه، هنگامی که دما در حین حمل و نقل یا ذخیره سازی از 21 درجه سانتیگراد بالاتر می رود، به نظر می رسد شیشه دوام بیشتری داشته باشد زیرا گرما را سریعتر جذب می کند. این امر در مورد ظروف فلزی نیز قابل تصور است، اما همانطور که قبلاً ذکر شد، اشکالات مختلفی وجود دارد. حتی زمانی که دما به طور ناگهانی تغییر می کند، محصول در جارهای شیشه ای ثابت می ماند.

بحث دیگر این است که شیشه احتمال وفاداری و حفظ مشتری را افزایش می دهد. بسیاری از افراد اخیراً در یوتیوب و اینستاگرام اعلام کرده‌اند که این شیشه‌های خالی ممکن است برای تزئین خانه یا محل کار شما مورد استفاده قرار گیرند، زیرا به لطف ظهور تزیینات DIY (خودت انجامش بده) جار شیشه ای در دکوراسیون نقش ویژه ای و بسزایی پیدا کرده است .

پکینگ جار

تولیدکننده ظرف شیشه ای جار در تهران انواع مختلفی از این ظروف را در طرح و شکل های مختلف تولید و به بازار ارائه می کند.

اطلاعات تماس
  • دفتر فروش

    خیابان افریقا بالاتر از چهار راه جهان کودک نبش صانعی برج امیر پرویز طبقه 13 واحد 135

    تلفن :02188796685 - 02188878767 - 02188878769

    واتس اپ : 09044353547

    ایمیل : info@packingjar.com

  • کارخانه

    تهران جاده خاوران شهرک صنعتی خاوران سایت فلز تراشان بلوک 122 پلاک 1

  •  

    ساعات کاری

  • شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۷

  • ایام تعطیل رسمی تعطیل می باشد.
PackingJar 2021. All Rights Reserved.©