/blogs/41-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C

چرا بسته بندی شیشه ای شفاف، کار می کند؟

در صنعت بسته بندی، یک روند نوظهور این است که امروزه، مشتریان، در تمام گروه های سنی، توانایی دیدن محصول را برای خودشان ارزش می گذارند و کمتر به توضیحات محصول روی بسته توجه می کنند.

بسته بندی محصول در جارشیشه ای شفاف می تواند توجه مشتریان را نسبت به محصول شما منحرف کند.

این مقاله نکاتی را مورد بحث قرار می دهد که چرا باید مواد بسته بندی شفاف مانند جارشیشه ای را برای بسته بندی محصول خود انتخاب کنید.

شفافیت محصول:

بدون شک جارشیشه ای شفاف کیفیت را ایجاد می کند. شیشه، شفاف بودن این امکان را به مصرف کننده می دهد تا تصویری واضح از محصول موجود در داخل آن را داشته باشد و به آنها امکان ارزیابی و تجزیه و تحلیل محصول، ویژگی های اصلی آن را می دهد. این به نوبه خود سطح رضایت را افزایش می دهد و تصمیم گیری خرید را برای مصرف کنندگان آسان تر می کند زیرا می توانند به راحتی محصول ارائه شده را با انواع دیگر و جایگزین ها مقایسه کنند. به طور کلی، مصرف‌کننده برندهایی را که محصولات خود را مستقیماً به نمایش می‌گذارند قابل اعتمادتر می‌بیند و به احتمال زیاد همان را خریداری می‌کنند.

اعتماد مشتری را افزایش می دهد:

مصرف کنندگان با مشاهده شواهد واضح و در قفسه اطمینان بیشتری پیدا می کنند که نشان می دهد یک محصول، به ویژه محصولات غذایی و نوشیدنی، همانطور که در عکس ها/تبلیغات نشان داده شده است، ظاهر می شود و همچنین اشتها آور به نظر می رسد.

به شناسایی آلودگی کمک می کند:

 شیشه به صاحب محصول کمک می کند تا قبل از اینکه محصول به دست مشتری برسد، مشکل در محصول را تشخیص دهد. این می تواند هزینه های مربوط به تعویض، بازگرداندن و بازپرداخت را به میزان قابل توجهی کاهش دهد زیرا شانس دسترسی محصول به مشتریان در حالت معیوب بسیار کمتر خواهد بود. به دلیل احتمال کمتر آلودگی در محصول، مشتری از محصول نهایت لذت را می برد و احتمال تبدیل شدن آنها به مشتریان وفادار به شدت افزایش می یابد.

بسته بندی محصول جذاب به نظر می رسد:

به طور گسترده پذیرفته شده است که جذابیت بسته بندی محصول به شدت بر شانس خرید تأثیر می گذارد. برای هر محصولی، شفافیت مواد بسته بندی به شدت بر جذابیت محصول تاثیر می گذارد. در ضمیر ناخودآگاه مشتریان است که محصول در صورتی خوب می شود که بسته بندی آن جذاب باشد. بسته بندی شفاف ممکن است جذاب تر از ظروف مواد غذایی مات به نظر برسد، زیرا مصرف کنندگان می توانند قوام محصول را ببینند.

ظاهر تازه و تمیز:

 بسته بندی شیشه ای همچنین به مصرف کنندگان کمک می کند تا میزان تازگی یک محصول را به جای تاریخ مصرف، از روی ظاهر آن بسنجند. بسته بندی شفاف می تواند به افزایش درک اولیه خریداران از تازگی غذا و یک محصول کمک کند و نشان دهد که آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید. چنین بسته بندی همچنین ممکن است این نکته را ثابت کند که حاوی هیچ گونه مواد غیر طبیعی یا افزودنی نیست.

پکینگ جار

تولیدکننده ظرف شیشه ای جار در تهران انواع مختلفی از این ظروف را در طرح و شکل های مختلف تولید و به بازار ارائه می کند.

اطلاعات تماس
  • دفتر فروش

    خیابان افریقا بالاتر از چهار راه جهان کودک نبش صانعی برج امیر پرویز طبقه 13 واحد 135

    تلفن :02188796685 - 02188878767 - 02188878769

    واتس اپ : 09044353547

    ایمیل : info@packingjar.com

  • کارخانه

    تهران جاده خاوران شهرک صنعتی خاوران سایت فلز تراشان بلوک 122 پلاک 1

  •  

    ساعات کاری

  • شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۷

  • ایام تعطیل رسمی تعطیل می باشد.
PackingJar 2021. All Rights Reserved.©