/blogs/40-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D9%BE%D8%AA-%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D9%85%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D8%AF

نام تجاری و برند شما در جارهای شیشه ای

نام تجاری و برند شما با جارهای شیشه ای در مقایسه با جار پلاستیکی (پت) بسیار زیباتر به نظر می رسد

 

 

در حالی که تجزیه و تحلیل اولین برداشت از یک شخص چند ثانیه طول می کشد، فقط کسری از این زمان طول می کشد تا مشتری کالاهای شما را در مقابل رقبا در قفسه بررسی کند. ممکن است خریدار قبل از تصمیم گیری، کالای شما را مزه نکند. در عوض، ممکن است یک کتاب را از روی جلد یا یک مورد را از روی بسته بندی آن قضاوت کنند. این جایی است که مواد وارد بازی می شوند. اکثریت قریب به اتفاق شیشه‌ها، بطری‌ها و کوزه‌های روی قفسه از شیشه یا پلاستیک تشکیل شده‌اند، و چند دلیل قانع‌کننده وجود دارد که چرا جار‌های شیشه‌ای، با تمام زیبایی حجیم‌اش، به پلاستیک ترجیح داده می‌شوند.

 

کیفیت درک شده

 

محصولات غذایی بسته بندی شده در جارهای شیشه ای از جذابیت بالاتری نسبت به بسته بندی های پلاستیکی برخوردار هستند. شیشه از نظر ظاهر، احساس و وزن یک تجربه عالی را ارائه می دهد. برای نوشیدنی‌های میوه‌ای لوکس، لاته‌های سرد دست‌ساز و سایر محصولاتی که می‌خواهند تصویری باکیفیت برای تبلیغات ایجاد کنند، مهم است.

 

ویژگی ها و سازگاری شیمیایی

 

بی اثر بودن و نفوذناپذیری شیشه آن را برای اقلام حساس در صنایع دارویی و مراقبت شخصی و مایعاتی که باید برای مدت طولانی نگهداری شوند، مانند الکل و سایر نوشیدنی های گازدار مناسب می کند. از آنجایی که نسبت به CO2 و O2 کمتر نفوذ می کند، نوشیدنی های گازدار را برای مدت طولانی تری حباب نگه می دارد. جارهای شیشه ای می توانند طیف وسیعی از دماها را تحمل کنند و در هنگام پاستوریزه شدن تغییر شکل نمی دهند.

 

عوامل محیطی و بازیافت

حتی اگر جارشیشه برای تولید و ارسال به انرژی بیشتری نیاز دارد، 100٪ قابل بازیافت است. به این معنی که وقتی شیشه بازیافت می شود، محصول نهایی کیفیت خود را حفظ می کند. از آنجایی که شیشه قابل شستشو و ضدعفونی است، می توان از آن دوباره استفاده کرد. اگرچه می‌توانید بیشتر پلاستیک‌ها را بازیافت کنید، اما به مرور زمان تخریب می‌شوند. این بدین معناست که وقتی یک جار پلاستیکی را بازیافت می‌کنید، اغلب برای لباس‌های مصنوعی یا فرش‌ها به جای ساخت بطری دیگر استفاده می‌شود.

 

سمی بودن

 

جارهای شیشه ای غیر سمی، عاری از ترکیبات بالقوه خطرناک هستند و هیچ ارتباطی با اثرات مضر سلامتی ندارند. تخلخل کمتری نسبت به پلاستیک دارد. حتی زمانی که برای مدت طولانی در بسته است، مقاومت بسیار خوبی در برابر نفوذ به داخل کالاهای شما دارد. با افزایش آگاهی عمومی از بیسفنول A (BPA) و سایر مواد احتمالاً سمی در پلاستیک، مردم می خواهند از کالاهای ارگانیک یا کاملا طبیعی مانند اقلام شیشه ای استفاده کنند.

 

چرا باید شیشه را دوست داشت؟

 

شیشه از پلاستیک بهداشتی تر است. شیشه سطحی غیر متخلخل دارد که میکروارگانیسم ها را جذب نمی کند. می توانید با خیال راحت شیشه را در ماشین ظرفشویی خود در گرمای شدید تمیز کنید. می توانید چندین بار از جارهای شیشه ای خود استفاده مجدد و بازیافت کنید، که باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. لازم نیست قبل از نگهداری مواد غذایی در ظروف شیشه ای صبر کنید تا غذا کاملاً خنک شود. بر خلاف ظروف سرامیکی یا SS، شیشه به شما اجازه می دهد تا آنچه در داخل است را ببینید. شما می‌توانید در حین گرم کردن مجدد غذا بدون دست زدن به درب‌ها به طور ایمن نظارت کنید زیرا می‌توانید داخل ظرف شیشه‌ای را نگاه کنید.

 

هر چیزی که از ظرف شیشه ای سرو می شود طعم بهتری دارد. برخلاف پلاستیک، شیشه فاقد ترکیبات خطرناک از جمله فتالات و پلی کربنات است. در نتیجه، هیچ چیز نمی تواند به مایعی که از یک جار شیشه ای می نوشید نفوذ کند. جدای از مسئله بازیافت، به احتمال زیاد از جارهای شیشه ای، کوزه ها و ظروف خود به طور مکرر و به روش های خلاقانه استفاده مجدد می کنید.

جدا از اینکه نیازی به نگرانی در مورد مواد شیمیایی مضر نشت شده از مواد مشتق شده از نفت نیست، شیشه فقط بادوام تر است و گذر زمان را تحمل می کند. شیشه یک ماده خیره کننده است. این شامل تاریخ اجداد و اجداد ما است. رمانتیک و نوستالژیک است. شما پیامی را در یک بطری پلاستیکی نمی‌گذارید و آن را در آب نمی‌اندازید، درست است؟

 

نتیجه

 

شیشه بهتر به نظر می رسد، احساس بهتری دارد، بهتر است! بسته بندی شیشه ای بسیار بهتر و پیچیده تر از هر ماده پلاستیکی به نظر می رسد. در نتیجه، جار شیشه ای پکینگ جار، یکی از تامین کنندگان پیشرو، جارهای شیشه ای خاص و نفیس را به عنوان گزینه طراحی بسته بندی ارائه می دهد. همچنین جارهای شیشه ای خاص را با قیمت پایین می فروشند. امروز از وب سایت ما دیدن کنید تا جارهای شیشه ای را سفارش دهید تا بسته بندی خود را خاص تر ارائه کنید.

پکینگ جار

تولیدکننده ظرف شیشه ای جار در تهران انواع مختلفی از این ظروف را در طرح و شکل های مختلف تولید و به بازار ارائه می کند.

اطلاعات تماس
  • دفتر فروش

    خیابان افریقا بالاتر از چهار راه جهان کودک نبش صانعی برج امیر پرویز طبقه 13 واحد 135

    تلفن :02188796685 - 02188878767 - 02188878769

    واتس اپ : 09044353547

    ایمیل : info@packingjar.com

  • کارخانه

    تهران جاده خاوران شهرک صنعتی خاوران سایت فلز تراشان بلوک 122 پلاک 1

  •  

    ساعات کاری

  • شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۷

  • ایام تعطیل رسمی تعطیل می باشد.
PackingJar 2021. All Rights Reserved.©