/blogs/39-%DA%86%D9%87-%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B7%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%85%D8%9F

چرا نگهداری آب در بطری شیشه ای مفیدتر از نگهداری آن در بطری پلاستیکی است؟

در حال حاضر چندین گزینه در بازار برای حمل آب وجود دارد. رنگارنگ‌ها، فانتزی‌ها، آن‌هایی که می‌توانند به عنوان دارو برای ما کار کنند و محبوب‌ترین آن‌ها اقتصادی هستند. و مواد رایجی که برای ساخت این بطری ها استفاده می شود پلاستیک، مس، فولاد، گل و غیره است. اما اگر بطری بخواهیم که چیزی در آب نریزد و فقط کیفیت و خلوص آب، مواد معدنی آب را حفظ کند چه می شود.

آب یکی از ضروریاتی است که بدون آن نمی توانیم زندگی خود را روی زمین تصور کنیم. برخی از حقایق بسیار مهم و محبوبی که برای ما شناخته شده است این است که سیاره زمین از حدود 71 درصد آب تشکیل شده است، بدن انسان از 60 درصد آب تشکیل شده است (ارگان های مختلف بدن ما به درصدهای متفاوتی از آب نیاز دارند. عملکرد صحیح آنها) و خون ما 90 درصد از آب تشکیل شده است. این حقایق برای آموزش اهمیت آب به ما کافی است.

توصیه کلی متخصصان این است که باید روزانه 6 تا 8 لیوان آب بنوشید.

ایمن ترین، سالم ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای همه، حمل یک بطری آب است که می تواند در طول روز دوباره پر شود. و مواد انتخاب شده برای پر کردن محصول شما می تواند تا حد زیادی بر سلامت مصرف کننده محصول شما تأثیر بگذارد.

چرا آب آشامیدنی را باید در بطری های شیشه ای بسته بندی کنیم؟

حفاظت از محیط زیست و سلامت افراد یکی از موافقت های اصلی دولت مرکز ما است، بنابراین اصلاحات و سیاست های جدیدی اعمال شده است. بنابراین، به این دلایل، ما به عنوان یک شرکت ارائه دهنده راه حل بسته بندی شیشه ای از مشتریان خود می خواهیم که از بطری های آب پلاستیکی به بطری های آب شیشه ای تبدیل شوند. این نه تنها سازگار با محیط زیست است، بلکه خلوص و طعم ترد محصول شما را حتی پس از چند روز بسته بندی حفظ می کند، ظاهر زیبایی شناسی خود را به مشتریان شما مجذوب می کند و با عدم اجازه شستشوی شیمیایی، آخرین اما نه کمترین فایده برای سلامتی دارد. . بیایید در مورد برخی از مزایای بیشتر با جزئیات کمی صحبت کنیم.

بیایید بینش عمیق تری داشته باشیم!

بطری شیشه ای بر خلاف بطری های پلاستیکی یا فلزی، بو و طعم مایع موجود در آن را در خود نگه نمی دارد.

این کیفیتی است که مشتری از یک بطری آب انتظار دارد. هنگامی که مصرف کنندگان محصولی را خریداری می کنند، معمولاً از ظروف بسته بندی مجدد استفاده می کنند. اما اگر از بطری های آب برای بسته بندی آب میوه ها یا هر مایع دیگری که طعم یا بوی خاصی دارد و توسط بطری جذب می شود استفاده شود، آن بطری برای مصرف کننده هیچ فایده ای نخواهد داشت. به طور خلاصه، یک مصرف کننده انتظار ارزش برای پول را دارد. گاهی اوقات این مایع نیست که بو یا طعم به جا می گذارد. این مواد بسته بندی است که در محصول نفوذ می کند. برای جلوگیری از تمام مشکلات ذکر شده در بالا، تولید کننده محصول باید بطری های شیشه ای را انتخاب کند.

بطری شیشه ای به ما کمک می کند تا تمیزی و طراوت آب را در تمام طول روز حفظ کنیم

این احتمال وجود دارد که هر عنصر ناخواسته در طول فرآیند پر کردن به داخل آب سرازیر شود و مصرف آن ممکن است سلامت مصرف کننده را تحت تأثیر قرار دهد و ممکن است شرکتی را با مشکلات قانونی مواجه کند. از آنجایی که شیشه یک ماده شفاف است، اطمینان حاصل می کنیم که آب بسته بندی شده در بطری ها تمیز و عاری از هر گونه آلودگی است. و علاوه بر آن طراوت و طعم آب نیز دست نخورده است.

حفظ بهداشت یک بطری شیشه ای بسیار آسان است

خاصیت شفاف بطری آب شیشه ای به ما این امکان را می دهد تا تشخیص دهیم که آیا بطری به درستی شسته شده و قبل از قرار دادن بطری روی دستگاه پرکن، استریل شده است. هنگامی که مصرف کننده محصول را از بازار همانطور که در نکته بالا ذکر شد خریداری می کند، ارزش پولی را دریافت می کند زیرا بطری را می توان به راحتی با یک برس نرم تمیز کرد یا در ماشین ظرفشویی قرار داد و آماده استفاده مجدد است. بله، بطری آب شیشه ای برای استفاده در ماشین ظرفشویی نیز بی خطر است. تولیدکنندگان محصول نیز ممکن است این شک داشته باشند که اگر مصرف کننده محصول آنها بطری را در خانه در ماشین ظرفشویی تمیز کند، بطری شکسته می شود و این باعث کاهش اعتماد مصرف کننده به برند می شود. دمای ماشین ظرفشویی نه بطری را می شکند و نه شیشه را ذوب می کند، زیرا نقطه ذوب شیشه بسیار بالا است که ممکن است در فعالیت های خانگی به دست نیاید. بنابراین می توانید از وفاداری مصرف کنندگان به برند خود مطمئن باشید.

بطری شیشه ای سازگار با محیط زیست است

یک بطری شیشه ای دوستدار محیط زیست است زیرا ماده اولیه اصلی مورد استفاده برای ساخت شیشه ماسه است. بطری های شیشه ای 100 درصد قابل بازیافت هستند که یک مزیت است. به جای اشغال فضا در محل های دفن زباله، شیشه خرد شده که به عنوان Cult نیز شناخته می شود را می توان بر اساس رنگ جدا کرد و به عنوان ماده اولیه مورد استفاده قرار گرفت. این باعث صرفه جویی در انرژی، منابع و همچنین انتشار کمتری در محیط زیست خواهد شد.

به طور خلاصه، بطری شیشه ای یک ماده بسته بندی است که نیاز روز است و فواید زیادی برای تولید کنندگان محصول، محیط زیست و سلامت مصرف کننده دارد.

پکینگ جار

تولیدکننده ظرف شیشه ای جار در تهران انواع مختلفی از این ظروف را در طرح و شکل های مختلف تولید و به بازار ارائه می کند.

اطلاعات تماس
  • دفتر فروش

    خیابان افریقا بالاتر از چهار راه جهان کودک نبش صانعی برج امیر پرویز طبقه 13 واحد 135

    تلفن :02188796685 - 02188878767 - 02188878769

    واتس اپ : 09044353547

    ایمیل : info@packingjar.com

  • کارخانه

    تهران جاده خاوران شهرک صنعتی خاوران سایت فلز تراشان بلوک 122 پلاک 1

  •  

    ساعات کاری

  • شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۷

  • ایام تعطیل رسمی تعطیل می باشد.
PackingJar 2021. All Rights Reserved.©