/blogs/381-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C

پودر سیر در جار شیشه ای

پودر سیر جزو یکی از ادویه‌های محبوب در ایران است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند؛ چرا که طعم غذا را بی‌نهایت خوشمزه می‌کند؛ علاوه بر آن پودر سیر دارای خاصیت ضدمیکروبی و ضد التهابی است که برای بدن نیز بسیار مفید می‌باشد؛ از پودر سیر می‌توان در انواع غذا مانند کتلت، بورانی، سوپ و غذاهای گوشتی استفاده کرد؛ برای تهیه پودر سیر مرغوب، نیازی نیست که آن را از بازار تهیه کنید؛ خودتان به راحتی در خانه می‌توانید پودر سیر خانگی درست کرده و از کیفیت آن مطمئن باشید؛ روش‌های مختلفی برای طرز تهیه پودر سیر در خانه وجود دارد که امروز در این وبلاگ از پکینگ جار به نمونه کلاسیک از آن اشاره خواهیم کرد.

 

پودر سیر در جار

 

مواد لازم برای تهیه پودر سیر

سیر خشک یا تازه ۵۰۰ گرم
جار شیشه ای به تعداد لازم

 

ادویه سیر

 

طرز تهیه پودر سیر

اولین نکته در تهیه پودر سیر انتخاب سیرهای درشت و با کیفیت است که به طور کامل رسیده باشند. اگر از سیرهای کوچک و نارس برای تهیه پودر سیر استفاده شود احتمال اینکه در پایان کار پودر سیر چسبناک شود بسیار زیاد است.
اگر از سیر تازه می خواهید استفاده کنید ابتدا باید سیرها را خشک کنید، برای این منظور هر سیر را به ۳ یا ۴ ورقه تبدیل کنید و داخل یک سینی بزرگ بچینید. حالا سینی را مقابل نور خورشید قرار دهید تا سیرها به طور کامل خشک شوند.
نکته مهم در مورد خشک کردن سیرها با نور خورشید این است که با توجه به قدرت نور خورشید زمان خشک شدن سیرها متغیر است. به طور معمول خشک کردن سیر در زیر نور خورشید حدود ۲ تا ۵ روز به طول می انجامد.
البته اگر می خواهید پودر سیر را یک روزه و فوری درست کنید می توانید از فر استفاده کنید، به این صورت که فر را در پایین درجه قرار دهید و سیرها را داخل سینی فر بچینید و داخل فر قرار دهید. البته اگر فر زیادی داغ شود رنگ سیرها را قهوه ای می کند.
هر زمانی که فر زیاد داغ شد باید آنرا خاموش کنید و مجددا یکی دو ساعت بعد روشن کنید تا سیرها به صورت یکدست خشک شوند. زمانی که سیرها به طور کامل خشک شدند باید بلافاصله آنها را داخل آسیاب بریزیم و پودر کنیم.
اگر سیرها پس از خشک شدن سریعا آسیاب نشوند رطوبت محیط را جذب می کنند و دیگر به خوبی آسیاب نمی شوند. نکته دیگر اینکه حتما پودر سیر را داخل جار شیشه ای درب دار در یخچال نگهداری کنید تا برای مدت طولانی تری عطر و طعم آن حفظ شود.

 

انواع ادویه در جار

 

نکات طرز تهیه پودر سیر

اگر تمایل دارید رنگ پودر سیر شما در پایان روشن تر باشد، باید یک نکته مهم را رعایت کنید. اگر برای خشک کردن سیر از فر استفاده می کنید، حتما فر را روی کمترین درجه قرار دهید و اجازه دهید سیرها در زمان طولانی تری خشک شوند تا در پایان پودر سیری خوشرنگ و برفی داشته باشید.

 

اانواع ادویه

 

پکینگ جار اولین تولید کننده درب کانتینری در ایران، کمک رسان در امر بسته بندی و تولید جار برای صاحبان کسب و کار میباشد و هدف ما رونق و پیشرفت روزافزون ایران و ایرانی بوده و بدان افتخار میکند.
مجموعه پکینگ جار میکوشد تا با بالا بردن تنوع محصولات نظر هر بیننده ای را به خود جلب کرده و محصول شما را خاص تر جلوه دهد، پس با ما همراه باشید تا جار های شیشه ای و جارهای پلاستیکی جدید را به شما معرفی کنیم.
 

پودر سیر


و در پایان نکات مهمی که قبل از خرید باید بدانید:

جار های شیشه ای پکینگ جار به صورت دستی تولید شده و به علت شرایط خاص تولید، امکان دارد که  در تعدادی از آنها حباب های ریز مشاهده شود یا کمی ته رنگ سبز یا آبی داشته باشند و یا در آنها اعوجاج دیده شود اما همانطور که از اسم شرکت پیداست ما  تولید کننده شیشه بسته بندی هستیم و شیشه های بسته بندی اصولا با شیشه کریستال و بلور و بانکه مخصوص آشپزخانه مقایسه نمی شود . بازار فروش محصولات ما برای مشتریانی است که خود محصولاتی دارند قابل ارایه برای  مشتری خودشان که جهت بسته بندی محصول به ما مراجعه می کنند .به همین دلیل قیمت جارهای بسته بندی برای گروه هدف که محصولات خود را در این جار های شیشه ای بسته بندی می کنند مقرون به صرفه می باشد .
این جارهای شیشه ای تا 70 درجه تحمل گرما دارند و بالای 70 درجه احتمال شکست وجود دارد .مشتریانی که برای بسته بندی شمع از این محصول استفاده می نمایند با خیال راحت می توانند از این جارها استفاده نمایند.
همچنین روش دوش پاستور یکی از روشهایی است که مشتریان می توانند محصولات خود را ماندگارتر نمایند.
بعد از خرید جار های شیشه ای آنها را شستشو نمایید و بعد از خشک شدن کامل جار، محصول خود را در آن بسته بندی نمایید.


برای دیدن انواع جارشیشه ای میتوانید به قسمت محصولات در وب سایت پکینگ جار رفته و جار شیشه ای مورد علاقه خود را انتخاب و تهیه نمایید.
https://packingjar.com/shop
برای دیدن انواع بطری در وب سایت ما به قسمت محصولات / بطری شیشه ای  مراجعه کنید.
https://packingjar.com/botri
مجموعه پکینگ جار تلاش میکند تا شما را با روش های کسب و کارهای  خانگی و بسته بندی با جار شیشه ای آشنا کرده و ایده های جدیدی در ذهن شما ایجاد نماید .
یپکینگ جار در راستای حفظ محیط زیست، شیشه های سازگار با طبیعت و مناسب بسته بندی  تولید و ارایه می نماید .
فروش عمده جار شیشه ای
برای خرید اینترنتی جار شیشه ای به صورت عمده به آدرس https://packingjar.com/  مراجعه کنید.
چنانچه سوالات بیشتری در رابطه با شکل جارها دارید؟ با ما از طریق تلفن های 88878769 و 88878767 درارتباط برقرار کنید.
برای دیدن تمامی محصولات به https://packingjar.com/shop مراجعه کنید.
اگر سوال یا نظری در مورد جارهای شیشه ای دارید، لطفاً به https://packingjar.com/  مراجعه کنید.
برای مشاهده وبلاگ ها و ویدیوهای بیشتر در مورد بسته بندی جارهای  شیشه ای، به آدرس https://packingjar.com/blogs  مراجعه کنید
برای اطلاع از آخرین به روز رسانی های بسته بندی جارهای  شیشه ای، با ما همراه شوید
*صفحه اینستاگرامhttps://www.instagram.com/packingjar/

 

پکینگ جار

تولیدکننده ظرف شیشه ای جار در تهران انواع مختلفی از این ظروف را در طرح و شکل های مختلف تولید و به بازار ارائه می کند.

اطلاعات تماس
  • دفتر فروش

    خیابان افریقا بالاتر از چهار راه جهان کودک نبش صانعی برج امیر پرویز طبقه 13 واحد 135

    تلفن :02188796685 - 02188878767 - 02188878769

    واتس اپ : 09044353547

    ایمیل : info@packingjar.com

  • کارخانه

    تهران جاده خاوران شهرک صنعتی خاوران سایت فلز تراشان بلوک 122 پلاک 1

  •  

    ساعات کاری

  • شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۷

  • ایام تعطیل رسمی تعطیل می باشد.
PackingJar 2021. All Rights Reserved.©