/blogs/364-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%B1%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C

رب آلو در جارشیشه ای

رب آلو یکی از انواع رب‌های خوشمزه و متنوع است که با روش‌های متفاوت و آلوهای مختلف درست می‌شود، این رب را با آلوهای زرد با طعم شیرین یا آلو سبز با طعم ترش و شیرین و یا آلو جنگلی ترش درست می‌کنند. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه رب آلو در ادامه این وبلاگ با پکینگ جار همراه باشید.

 

رب آلو در جار

 

مواد لازم رب آلو:

آلوچه یک کیلو
نمک نصف قاشق چایخوری
آب به مقدار لازم
رنگ خوراکی به مقدار لازم
جار شیشه ای به تعداد مورد نیاز

 

رب میوه در جار

 

طرز تهیه رب آلوچه

مرحله اول
برای تهیه رب آلوچه ابتدا آلوچه‌های سالم و خوش‌رنگ را جدا کنید و در ظرفی بریزید از آلوچه‌های خراب و گندیده برای درست کردن رب استفاده نکنید چون طعم و رنگ رب را خراب می‌کنند و سپس برگ‌ها و ساقه آلوچه‌های سالم را جدا کنید و آلوچه‌ها را تمیز بشورید.


مرحله دوم
سپس آلوچه‌ها را در داخل قابلمه‌ای با اندازه مناسب بریزید و بعد از آن اگر آلوچه‌ها تازه و آبدار هستند نیازی نیست که به قابلمه آب اضافه کنید ولی اگر آلوچه‌ها پلاسیده و بی آب هستند مقدار کمی به اندازه یک لیوان کوچک آب روی آن‌ها بریزد.


مرحله سوم
قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید و درب قابلمه را ببندید تا آلوچه‌ها بپزند و نرم شوند، به مدت تقریبا ۱۵ دقیقه اجازه دهید تا آلوچه‌ها خوب پخته شوند، هر چند دقیقه یکبار آن‌ها را هم بزنید تا ته نگیرند و آلوچه‌ها در حین پخت له و نرم شوند.

 

رب آلوچه در جار


مرحله چهارم
بعد از این‌که آلوچه‌ها خوب پخته شدند قابلمه را از روی حرارت بردارید و در دمای محیط قرار دهید تا حرارت و داغی اولیه خود را از دست بدهند، بعد آلوچه‌ها را مقداری با دست فشار دهید تا گوشت و هسته و پوست آن‌ها از هم جدا شود.


مرحله پنجم
سپس یک صافی را روی یک قابلمه دیگر قرار دهید و آلوچه‌های له شده را داخل صافی بریزید و با کمک دست و فشار دادن روی آن‌ها از صافی رد کنید تا فقط پوست و هسته آلوچه‌ها داخل صافی بماند و گوشت آلوچه‌ها از صافی رد شود.


مرحله ششم
قابلمه را که گوشت آلوچه‌ها در آن قرار دارد روی حرارت ملایم قرار دهید و هر چند دقیقه یک بار هم بزنید تا ته نگیرد و غلظت مواد زیاد شود، وقتی به غلظت رب گوجه فرنگی رسید مقدار کمی نمک به آن اضافه کنید و هم بزنید تا با هم ترکیب شوند.


مرحله هفتم
وقتی نمک به خورد آلوچه‌ها رفت بنابر سلیقه و دلخواه خودتان اگر دوست دارید که رب خوش رنگ‌تر شود می‌توانید از مقدار کمی رنگ خوراکی قرمز استفاده کنید و در رب بریزید و هم بزنید تا رنگ خوراکی در آن باز شود و خوش‌ رنگ شود.


مرحله هشتم
سپس قابلمه آلوچه‌ها را از روی حرارت بردارید و در دمای محیط قرار دهید تا حرارت خود را از دست بدهد و سرد شود و بعد رب را در جارهای شیشه‌ای بریزید و درب آن‌ را محکم ببندید و در یخچال قرار دهید و برای مدت طولانی‌تری نگهداری کنید‌.


مرحله نهم
در آخر برای درست کردن برخی از غذاها از رب آلوچه که جایگزین خوبی برای رب انار است به تنهایی و یا به صورت ترکیب با رب انار استفاده کنید، رنگ و طعم ترش و شیرین این رب متفاوت در خوشمزگی و خوش رنگی غذا تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد.

 

انواع رب در جار

 

پکینگ جار اولین تولید کننده درب کانتینری در ایران، کمک رسان در امر بسته بندی و تولید جار برای صاحبان کسب و کار میباشد و هدف ما رونق و پیشرفت روزافزون ایران و ایرانی بوده و بدان افتخار میکند.
مجموعه پکینگ جار میکوشد تا با بالا بردن تنوع محصولات نظر هر بیننده ای را به خود جلب کرده و محصول شما را خاص تر جلوه دهد، پس با ما همراه باشید تا جار های شیشه ای و جارهای پلاستیکی جدید را به شما معرفی کنیم.

تهیه رب آلوچه 


و در پایان نکات مهمی که قبل از خرید باید بدانید:

جار های شیشه ای پکینگ جار به صورت دستی تولید شده و به علت شرایط خاص تولید، امکان دارد که  در تعدادی از آنها حباب های ریز مشاهده شود یا کمی ته رنگ سبز یا آبی داشته باشند و یا در آنها اعوجاج دیده شود اما همانطور که از اسم شرکت پیداست ما  تولید کننده شیشه بسته بندی هستیم و شیشه های بسته بندی اصولا با شیشه کریستال و بلور و بانکه مخصوص آشپزخانه مقایسه نمی شود . بازار فروش محصولات ما برای مشتریانی است که خود محصولاتی دارند قابل ارایه برای  مشتری خودشان که جهت بسته بندی محصول به ما مراجعه می کنند .به همین دلیل قیمت جارهای بسته بندی برای گروه هدف که محصولات خود را در این جار های شیشه ای بسته بندی می کنند مقرون به صرفه می باشد .
این جارهای شیشه ای تا 70 درجه تحمل گرما دارند و بالای 70 درجه احتمال شکست وجود دارد .مشتریانی که برای بسته بندی شمع از این محصول استفاده می نمایند با خیال راحت می توانند از این جارها استفاده نمایند.
همچنین روش دوش پاستور یکی از روشهایی است که مشتریان می توانند محصولات خود را ماندگارتر نمایند.
بعد از خرید جار های شیشه ای آنها را شستشو نمایید و بعد از خشک شدن کامل جار، محصول خود را در آن بسته بندی نمایید.

 

 

رب ملس در جار
برای دیدن انواع جارشیشه ای میتوانید به قسمت محصولات در وب سایت پکینگ جار رفته و جار شیشه ای مورد علاقه خود را انتخاب و تهیه نمایید.
https://packingjar.com/shop
برای دیدن انواع بطری در وب سایت ما به قسمت محصولات / بطری شیشه ای  مراجعه کنید.
https://packingjar.com/botri
مجموعه پکینگ جار تلاش میکند تا شما را با روش های کسب و کارهای  خانگی و بسته بندی با جار شیشه ای آشنا کرده و ایده های جدیدی در ذهن شما ایجاد نماید .
یپکینگ جار در راستای حفظ محیط زیست، شیشه های سازگار با طبیعت و مناسب بسته بندی  تولید و ارایه می نماید .
فروش عمده جار شیشه ای
برای خرید اینترنتی جار شیشه ای به صورت عمده به آدرس https://packingjar.com/  مراجعه کنید.
چنانچه سوالات بیشتری در رابطه با شکل جارها دارید؟ با ما از طریق تلفن های 88878769 و 88878767 درارتباط برقرار کنید.
برای دیدن تمامی محصولات به https://packingjar.com/shop مراجعه کنید.
اگر سوال یا نظری در مورد جارهای شیشه ای دارید، لطفاً به https://packingjar.com/  مراجعه کنید.
برای مشاهده وبلاگ ها و ویدیوهای بیشتر در مورد بسته بندی جارهای  شیشه ای، به آدرس https://packingjar.com/blogs  مراجعه کنید
برای اطلاع از آخرین به روز رسانی های بسته بندی جارهای  شیشه ای، با ما همراه شوید
*صفحه اینستاگرامhttps://www.instagram.com/packingjar/

 

پکینگ جار

تولیدکننده ظرف شیشه ای جار در تهران انواع مختلفی از این ظروف را در طرح و شکل های مختلف تولید و به بازار ارائه می کند.

اطلاعات تماس
  • دفتر فروش

    خیابان افریقا بالاتر از چهار راه جهان کودک نبش صانعی برج امیر پرویز طبقه 13 واحد 135

    تلفن :02188796685 - 02188878767 - 02188878769

    واتس اپ : 09044353547

    ایمیل : info@packingjar.com

  • کارخانه

    تهران جاده خاوران شهرک صنعتی خاوران سایت فلز تراشان بلوک 122 پلاک 1

  •  

    ساعات کاری

  • شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۷

  • ایام تعطیل رسمی تعطیل می باشد.
PackingJar 2021. All Rights Reserved.©