/blogs/34-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%BA%D8%B0%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C

نکاتی برای بسته بندی مواد غذایی در جارهای شیشه ای

بیایید نگاهی بیندازیم به مزایا و معایب بسته بندی شیشه ای که سال هاست به ویژه در صنایع غذایی و آشامیدنی استفاده می شود. مطمئناً یک نوشیدنی سرد را از یک بطری شیشه ای نوش جان کرده اید و به یاد می آورید که چه حسی در کف دست خود داشتید. شیشه ظاهری متمایز و ویژگی های جذاب بسیاری دارد، اما بدون نقص نیست. مهم است که قبل از تصمیم گیری، مزایا و معایب استفاده از شیشه را به عنوان ظرف اصلی یا مواد بسته بندی درک کنید.

بسته بندی نوشیدنی ها محبوب ترین کاربرد در صنعت بسته بندی شیشه ای جهانی است. گسترش استفاده از بسته بندی شیشه ای در بسته بندی مواد غذایی و دارویی، محرک اصلی این بازار است. پیش‌بینی می‌شود که کیفیت مهم بسته‌بندی شیشه‌ای در نگهداری طولانی‌ مدت، بازیافت و استفاده مجدد، بازار بسته‌بندی شیشه‌ای را در دوره پیش‌بینی تقویت کند. بسته بندی شیشه ای به شدت به طراحی و فناوری پیشرفته وابسته است. هزینه های بالا و ترجیح پلاستیک بر بسته بندی شیشه ای، تجارت جهانی بسته بندی شیشه را محدود می کند.

شیشه یک ماده طبیعی است

شیشه از منابع طبیعی ساخته شده است که به راحتی در دسترس هستند. این اجزا برای تشکیل یک ماده واحد از طریق کیمیاگری ترکیب می شوند. اتمام آن بدون استفاده از مواد اضافی یا لایه های شیمیایی امکان پذیر است.

حضور بهتر کربن

در نهایت، به عنوان یک فروشنده یا خرده فروش، باید مزایا و معایب بسته بندی شیشه ای را برای محصولات خاص خود در نظر بگیرید. آیا برای بازیافت پذیری بالاتر، بیشتر از هر چیز دیگری ارزش قائل هستید یا ترجیح می دهید در هزینه حمل و نقل صرفه جویی کنید؟ هر عامل را به دقت در نظر بگیرید، بودجه خود را تجزیه و تحلیل کنید و نوع تصویر برندی را که می خواهید به بازار هدف خود ارائه دهید را در نظر داشته باشید. بسیاری از کالاها و بازرگانان از ظروف شیشه ای و بسته بندی سود می برند، اما ممکن است بهترین گزینه برای همه نباشد.

شیشه کاملا قابل بازیافت است

بازیافت شیشه یک سیستم حلقه بسته است که ضایعات یا مواد زائد تولید نمی کند. شیشه یکی از معدود موادی است که می تواند چندین بار بدون افت کیفیت بازیافت شود.

طراوت غذا را حفظ می کند

دلیل خوبی وجود دارد که چرا اغلب از شیشه در ظروف غذا و نوشیدنی استفاده می شود. این یک سطح غیر متخلخل و غیر سمی با میزان نفوذپذیری بالا دارد، به این معنی که آلاینده‌ها را به تنقلات یا نوشیدنی‌های شما وارد نمی‌کند، که در ظروف پلاستیکی خطرناک است. در نتیجه، شیشه یک ماده فوق‌العاده برای مایعاتی است که برای مدت طولانی مانند آب یا آبمیوه حفظ می‌شود، زیرا طعم کالاهای خوش طعم شما را حفظ می‌کند. همچنین بوها و کربناته شدن را به خوبی حفظ می کند و آن را به گزینه ای عالی برای عطر، آب سلتزر (آب گازدار) یا نوشابه تبدیل می کند.

امنیت محصول

بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی ساخته شده از شیشه یکی از ایمن ترین مواد موجود است. این غیر سمی است و نیازی به استفاده از مواد اضافی برای پوشش ندارد. از آنجا که شیشه توسط FDA GRAS (به طور کلی به عنوان ایمن شناخته می شود) تنها ماده بسته بندی مواد غذایی است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

جذابیت برای چشم

شیشه همیشه از بهترین کیفیت برخوردار بوده و خواهد بود. رنگ بطری شیشه ای هرگز محو نمی شود و ماندگاری بالایی دارد. بطری های پکینگ جار شفاف هستند و به محصول شما اجازه می دهند درخشش داشته باشند. همچنین ایده خوبی است که از رنگ های مختلف شیشه برای ترکیب رنگ ها ویا هویت کلی برند خود استفاده کنید.

زیبایی شناسی و احساس کیفیت بالا

بسیار مهم است که به این فکر کنید که مشتریان شما هنگام استفاده از محصولات شما چه احساسی خواهند داشت، و شیشه حس مجزایی از تجمل را ارائه می دهد. از آنجایی که شیشه برای مدت طولانی یکی از گزینه های بسته بندی محبوب بوده است، حال و هوای آنتیک یا یکپارچه سازی با سیستم عامل ایجاد می کند. هنگامی که مشتری یک بطری شیشه ای را می گیرد، به دلیل لمس نرم و سرد، احساسات آنها به طور قابل توجهی با زمانی که یک بطری پلاستیکی ساده را در دست می گیرد متفاوت است. شیشه اغلب توسط مصرف کنندگان به عنوان ارائه یک تجربه دلپذیرتر، برتر و معمولی تلقی می شود.

بسته شدن

در نهایت، به عنوان یک فروشنده یا خرده فروش، باید مزایا و معایب بسته بندی شیشه ای را برای محصولات خاص خود در نظر بگیرید. آیا بازیافت پذیری بالاتر را ترجیح می دهید یا میخواهید در هزینه حمل و نقل صرفه جویی کنید؟ هر عامل را به دقت در نظر بگیرید، بودجه خود را تجزیه و تحلیل کنید و نوع تصویر برندی را که می خواهید به بازار هدف خود ارائه دهید را در نظر داشته باشید. بسیاری از کالاها و بازرگانان از جارهای شیشه ای و بسته بندی سود می برند، اما ممکن است بهترین گزینه برای همه نباشد.

پکینگ جار

تولیدکننده ظرف شیشه ای جار در تهران انواع مختلفی از این ظروف را در طرح و شکل های مختلف تولید و به بازار ارائه می کند.

اطلاعات تماس
  • دفتر فروش

    خیابان افریقا بالاتر از چهار راه جهان کودک نبش صانعی برج امیر پرویز طبقه 13 واحد 135

    تلفن :02188796685 - 02188878767 - 02188878769

    واتس اپ : 09044353547

    ایمیل : info@packingjar.com

  • کارخانه

    تهران جاده خاوران شهرک صنعتی خاوران سایت فلز تراشان بلوک 122 پلاک 1

  •  

    ساعات کاری

  • شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۷

  • ایام تعطیل رسمی تعطیل می باشد.
PackingJar 2021. All Rights Reserved.©