/blogs/32-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AA%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF

جار شیشه ای ارزان ، بهترین راه حل بسته بندی

جار شیشه ای: ارزان و بهترین راه حل بسته بندی

به دلیل ویژگی هایی مانند بازیافت، استفاده مجدد و واکنش خنثی، مردم اغلب از شیشه به عنوان ماده بسته بندی استفاده می کنند. غذا و نوشیدنی ها را برای مدت طولانی تازه نگه می دارد و از عفونت جلوگیری می کند. از آنجایی که شیشه ماهیت خنثی دارد و واکنش نشان نمی دهد، در بسته بندی شیمیایی استفاده می شود. مصرف کنندگان بسته بندی شیشه ای را به دلیل طراحی جذاب آن دوست دارند. نوشیدنی ها و مواد غذایی بسته بندی شده در ظروف شیشه ای مزایای بی شماری برای کسب و کار شما دارند. جار های شیشه ای جذاب، تمیز، ماندگار و بادوام هستند.

بسته بندی جارهای شیشه ای مدت هاست که وجود داشته است. پکینگ جار سالهاست که جار های شیشه ای متنوعی را با قیمت پایین به صنعت بسته بندی عرضه می کند. مصرف کنندگان به دنبال بسته بندی سازگار با محیط زیست و بهترین بسته بندی برای محصولات خود هستند، بنابراین تغییر از ظروف پلاستیکی به ظروف شیشه ای در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. در زیر برخی از مزایای ضروری بسته بندی شیشه ای آورده شده است، بنابراین می توانید ببینید که چرا این بسته بندی ایده آل است.

 

طرح

شفافیت بسته بندی شیشه ای تضمین می کند که محصول شما قابل مشاهده است و به آن اجازه می دهد در هر قفسه یا میزی برجسته شود. جنبش شفافیت بیشتر در صنعت نوشیدنی رایج است. ظروف شیشه ای طراحی شده توسط طراحان مجرب با سالها تجربه در صنعت بسته بندی شیشه ای توسط پکینگ جار به فروش می رسد. ممکن است طرح های پیچیده ای داشته باشید که برای نگهداری مایعات در جارهای پکینگ جار ایده آل هستند

.

سالم

بسته بندی شیشه ای یک ماده بهداشتی است که از آنجایی که غیر متخلخل و نفوذناپذیر است، طعم، خلوص و کیفیت هر چیزی را که در آن ذخیره می کنید حفظ می کند. ظروف شیشه ای اجازه می دهد تا نوشیدنی ها و مواد غذایی بدون خطر آلودگی گرم و سرد شوند. از آنجایی که شیشه ماده مقاوم‌تری در برابر حرارت است، ذوب نمی‌شود و ذراتی را آزاد نمی‌کند که با حرارت دادن در مایکروویو یا اجاق گاز با ماده موجود در آن مخلوط شود.

ماهیت بطری ها و جار های شیشه ای از آلودگی مواد شیمیایی مضر به غذاها و مایعات جلوگیری می کند. فعل و انفعالات شیمیایی در شیشه تقریباً وجود ندارد. در نتیجه، مصرف‌کنندگانی که کالاها یا نوشیدنی‌های بسته‌بندی شده شیشه‌ای را ترجیح می‌دهند، از خطرات احتمالی اجتناب می‌کنند و در عین حال از مزایای مختلفی نیز بهره می‌برند.

 

پایداری

شیشه یک ماده کاملاً قابل بازیافت با چرخه تجدید نامحدود است. در نتیجه، ممکن است بازیافت شود و به طور نامحدود مورد استفاده مجدد قرار گیرد و اثرات زیست محیطی آن کاهش یابد. پایداری یکی از علایق بنیادی جارهای پکینگ جار است و این نگرانی در طراحی کالاهای ما منعکس می شود. در نتیجه، ما شیشه را به عنوان ماده ی اولیه برای بسته بندی خود انتخاب کرده ایم.

 

طراوت را حفظ می کند

شیشه به دلایلی عالی ترین ماده برای ظروف غذا و نوشیدنی است. دارای سطحی غیر متخلخل و غیر سمی با ضریب نفوذ ناپذیری بالا است که از نفوذ آلاینده ها به غذا یا نوشیدنی شما جلوگیری می کند. در نتیجه، جار های شیشه ای یک ماده عالی برای مایعاتی هستند که باید برای مدت طولانی نگهداری شوند، مانند سس یا نوشابه، زیرا طعم کالاهای دلپذیر حفظ می شود. همچنین بوها و کربناته شدن را به خوبی حفظ می کند و آن را به گزینه ای عالی برای ذخیره آب و نوشابه تبدیل می کند.

 

زیبایی شناسی

بسته بندی شیشه ای لوکس و از نظر بصری جذاب است. از آنجایی که شیشه برای مدت طولانی یکی از روش های بسته بندی محبوب بوده است، حال و هوای قدیمی یا یکپارچه سازی با سیستم عامل را ایجاد می کند. هنگامی که مشتری یک جار شیشه ای را به دست می گیرد، به دلیل بافت صاف و عالی، احساسات او با زمانی که یک جار پلاستیکی را در دست می گیرد، بسیار متفاوت است. بطری ها و جار های شیشه ای پکینگ جار تجربه ای لذت بخش تر، درجه یک و کلاسیک را ارائه می دهد.

 

قابل بازیافت

شیشه از نظر سازگاری با محیط زیست دارای چند مزیت قابل توجه است. بازیافت تمام مواد شیشه ای تا 100 درصد آسان است. این یکپارچگی و کیفیت محصول را به خطر نمی اندازد. جارهای شیشه‌ای را می‌توان چندین بار شست، استریل کرد و دوباره استفاده کرد.

 

طبیعی

بسته بندی شیشه ای از مواد طبیعی به راحتی در دسترس است. ترکیب این اجزای طبیعی یک جزء شفاف را به دست می دهد که شیشه است. فرآیند تولید نیازی به افزودن مواد اضافی یا لایه های شیمیایی ندارد.

 

قابل استفاده مجدد

اکثر بسته بندی های پلاستیکی بلافاصله پس از استفاده یا مصرف محصول تخریب می شوند. در نتیجه، امروزه مصرف کنندگان بسته بندی های شیشه ای قابل استفاده مجدد را انتخاب می کنند. بطری ها و جار شیشه ای خوب هستند زیرا می توانید با تکنیک های تمیز کردن ساده از آنها استفاده مجدد کنید. کسب‌وکارها شروع به توسعه سیستم‌های بازگشت جار کرده‌اند و برخی حتی به مشتریانی که مشارکت می‌کنند پاداش می‌دهند. پکینگ جار می تواند جار های شیشه ای متفاوت و همراه با سلیقه ی شما را در اختیار شرکت شما قرار دهد.

 

بهترین گزینه بسته بندی

تصمیم‌گیری در مورد بسته‌بندی هرگز آسان نیست، اما زمانی که تصمیم به ارائه محصولات در بسته‌بندی پلاستیکی گرفته می‌شود، موارد خطی مانند هزینه و تدارکات اغلب مورد توجه قرار می‌گیرند. در حالی که این عوامل بسیار مهم هستند، دلایل متعدد دیگری برای استفاده از بسته بندی شیشه ای وجود دارد.

شرکت ها به طور فزاینده ای بسته بندی های سازگار با محیط زیست را برای محصولات خود اتخاذ می کنند. تولید کنندگان نوشیدنی ، سس ها، آب میوه ها، روغن ها و سایر محصولات به طور قابل توجهی از پذیرش بسته بندی شیشه ای سود می برند. این صنایع می توانند بخشی از موفقیت خود را مرهون بسته بندی محصول بدانند و درک خوبی از اینکه محصولاتشان برای چه کسانی جذاب است، دارند. هنگامی که مشتری ایده آل خود را شناسایی کردید، مطمئن شوید که بسته بندی شما آنها را در هر مرحله از فرآیند خرید منعکس می کند.

 

نتیجه

فناوری های جدید همیشه در صنعت بسته بندی نقش خواهند داشت، اما جار های شیشه ای ایده ای هستند که امتحان خود را پس داده اند. آنها بر طعم غذاها و نوشیدنی های موجود در داخل تأثیر نمی گذارند و می توانید آنها را به طور نامحدود بازیافت کنید. در نتیجه، پکینگ جار ظروف شیشه ای با تنوع بالا را به عنوان گزینه بسته بندی ارائه می دهد. آنها همچنین جار های شیشه ای شفاف با تنوع بالا را با قیمت پایین به فروش می رسانند. امروز از وب سایت ما دیدن کنید تا جار های شیشه ای شفاف را برای نیازهای خود سفارش دهید!

پکینگ جار

تولیدکننده ظرف شیشه ای جار در تهران انواع مختلفی از این ظروف را در طرح و شکل های مختلف تولید و به بازار ارائه می کند.

اطلاعات تماس
  • دفتر فروش

    خیابان افریقا بالاتر از چهار راه جهان کودک نبش صانعی برج امیر پرویز طبقه 13 واحد 135

    تلفن :02188796685 - 02188878767 - 02188878769

    واتس اپ : 09044353547

    ایمیل : info@packingjar.com

  • کارخانه

    تهران جاده خاوران شهرک صنعتی خاوران سایت فلز تراشان بلوک 122 پلاک 1

  •  

    ساعات کاری

  • شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۷

  • ایام تعطیل رسمی تعطیل می باشد.
PackingJar 2021. All Rights Reserved.©