/blogs/100-%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%88%D8%B9%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D8%B5%D8%A8%D8%AD%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%D9%82%D9%88%DB%8C

طرز تهیه ارده و بسته بندی در جار شیشه ای

ارده یکی از انواع خوراکی های بین المللی است که در میان ایرانیان و کشورهای عربی از محبوبیت بالایی برخوردار است. ارده علاوه بر اینکه می توانید به عنوان یک صبحانه مقوی مصرف شود، در تهیه انواع غذاها و دسرها نیز استفاده می شود. شناخته شده ترین خوراکی که با ارده تهیه می شود حلوا ارده نام دارد که معمولا برای صبحانه تهیه می شود. از ارده در آشپزی عربی هم نیز استفاده می شود که مهم ترین غذاهایی که با ارده تهیه می شوند بابا غنوش و حمص هستند، برای مشاهده این آموزش در ادامه با سایت آموزشی پکینگ جار همراه باشید.

 

 

صبحانه مقوی

 

 

مواد لازم ارده

کنجد

1 پیمانه

روغن کنجد یا روغن مایع

2 قاشق غذاخوری

جار شیشه ای به تعداد لازم

 

 

ارده خانگی

 

 

دستور تهیه ارده

 

 

مرحله اول

برای تهیه ارده خانگی خوشمزه اولین نکته تهیه کنجد مناسب است، زیرا از هر کنجدی نمی توان برای تهیه ارده استفاده کرد. در زمان خرید حتما از فروشنده کنجد مخصوص ارده یا همان کنجد پوست کنده درخواست کنید.

مرحله دوم

در این مرحله کنجد را داخل یک تابه مناسب می ریزیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس به مدت 5 تا 7 دقیقه به آرامی کنجد را تفت می دهیم تا طعم و بوی خامی کنجد به طور کامل گرفته شود.

مرحله سوم

در این مرحله کنجد بو داده را داخل آسیاب می ریزیم و اجازه می دهیم تا به حالت پودر در بیاید و بعد آسیاب را خاموش می کنیم و به کنجد روغن مایع یا روغن کنجد اضافه می کنیم ( روغن کنجد بهتر است)

مرحله چهارم

حالا با قاشق پودر کنجد و روغن کنجد را زیر و رو می کنیم تا پودر کنجد در حین آسیاب شدن به مرور زمان روان تر شود. سپس مجددا آسیاب را روشن می کنیم و اجازه می دهیم تا پودر کنجد بیشتر آسیاب شود و حالت خمیری بگیرد.

مرحله پنجم

در این مرحله آسیاب را خاموش می کنیم و با قاشق آن را زیر و رو می کنیم و دوباره آسیاب را روشن می کنیم تا کنجد روان و شل شود. هر چند دقیقه یکبار آسیاب را خاموش می کنیم تا استراحت کند و به دستگاه فشار وارد نشود.

مرحله ششم

سپس مجددا روشن می کنیم تا کنجد روان و یکدست شود. پس از اینکه کنجد کاملا شل و و روان شد ارده ما آماده شده است آن را در کاسه ای می ریزیم و با انواع شیرینی جات مانند شیره خرما یا شیره انگور مخلوط می کنیم و یا در جار شیشه ای ریخته و درب آن را محکم کرده و در یخچال نگهداری میکنیم ، نوش جان کنید.

 

 

ارده

 

 

مجموعه پکینگ جار تلاش میکند تا شمارا با روش های کسب و کار خانگی و بسته بندی با جار شیشه ای آشنا کرده و در ذهن شما جرقه های ایده را روشن کند.

پکینگ جار در راستای حفظ محیط زیست، شیشه های سازگار با طبیعت را برای بسته بندی مناسب هر سلیقه ای را به شما معرفی میکند.

 

 

طرز تهیه ارده

 

 

فروش عمده جار شیشه ای

برای خرید اینترنتی جار شیشه ای به صورت عمده به آدرس https://PACKINGJAR.com/ مراجعه کنید.

سوالات بیشتری اگر در رابطه با شکل جارها دارید؟ یا می خواهید بدانید که چک لیست شما برای انتخاب شکل مناسب برای محصول شما چه باید باشد؟ با ما از طریق تلفن های 8887879 و 88878767 درارتباط برقرار کنید.

اگر سوال یا نظری در مورد جارهای شیشه ای دارید، لطفاً به https://packingjar.com/ مراجعه کنید.

برای وبلاگ ها و ویدیوهای بیشتر در مورد بسته بندی شیشه ای، به https://packingjar.com/blogs مراجعه کنید

برای اطلاع از آخرین به روز رسانی های بسته بندی شیشه ای، با ما همراه شوید

*صفحه اینستاگرام: https://www.instagram.com/packingjar/

پکینگ جار

تولیدکننده ظرف شیشه ای جار در تهران انواع مختلفی از این ظروف را در طرح و شکل های مختلف تولید و به بازار ارائه می کند.

اطلاعات تماس
  • دفتر فروش

    خیابان افریقا بالاتر از چهار راه جهان کودک نبش صانعی برج امیر پرویز طبقه 13 واحد 135

    تلفن :02188796685 - 02188878767 - 02188878769

    واتس اپ : 09044353547

    ایمیل : info@packingjar.com

  • کارخانه

    تهران جاده خاوران شهرک صنعتی خاوران سایت فلز تراشان بلوک 122 پلاک 1

  •  

    ساعات کاری

  • شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۷

  • ایام تعطیل رسمی تعطیل می باشد.
PackingJar 2021. All Rights Reserved.©